Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Är de där citydykarna i stål eller är de kromade?City skin diver
All steel, en av de mest prisvärda klockor jag någonsin köptÄr de där citydykarna i stål eller är de kromade?![]()
Så satans bra! Vad är det för mått? Diameter, luggbredd och lugg-till-lugg?All steel, en av de mest prisvärda klockor jag någonsin köpt![]()
TackarSå satans bra! Vad är det för mått? Diameter, luggbredd och lugg-till-lugg?
Som sagt, sketbraTackar
37mm bredd (exkl krona), 46mm topp till tå mått och 19mm luggbredd.
Grym! Ny? Hade inte @Grafton en sån också?City skin diver
![]()
Kompenserade med en som snart fyller 40.Edit: Denna skulle ligga i dagens klocka, HÄDELSE att lägga upp ett 16år gammalt ur här! Ber om ursäkt för det grabbar![]()
Jag har haft den tidigare och lämnade den i byte till @Seikosthlm på en 6309(tror jag)Tackar!
Nä, jag har haft den i över ett år och jag tror inte det är Graftons tidigare..
BTW: @Grafton har ALLA dykarklockor![]()
Fin! Det är en farlig fälla.. men rolig!Oj som det kan gå! Gick precis i den farliga fällan med vintageur & fick hem min Omega nu!![]()
Så får vi ses hur jag trivs m vintage.
Men tror den kan bli ett bra komplement i min samling.