Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Set bra ut! Kul med patent pending! Har också DS idag, men lite nyare.Den här låg i brevlådan idag...
En Certina DS med "patent pending"-boettlock
![]()
Tack! Din är superfin!Set bra ut! Kul med patent pending! Har också DS idag, men lite nyare.
![]()
Tackar! Måste fixa ett nytt glas bara. Men får inte tummen ur...och vissa dagar tycker jag att den ska vara precis så, med spricka i glaset alltså. Svårt att bestämma mig...Tack! Din är superfin!![]()
Indeed! Den rankas som nummer två i min samling. Ettan dog dock i söndags, så den här är tillförordnad etta just nu.Förstår av din avatar att du håller din vackra Japan högt. Så även jag.
Tackar! Svårt att säga, finns få till salu å då dra det i väg. Den här finns som köp nu...dyr? En aning, men det har jag sagt förr om annat oxå.Fantastiskt fin! Vad får man lägga upp för en sådan?
Tack! Ja, den är riktigt niceJäkligt bra de där
Fint ex du hittat!
om du skulle ledsna på den tror jag @Andersml inte är helt ointresserad![]()
Vintage är inte dumt du... härlig klocka, men vansinnigt läcker bil!Glömde lägga upp igår...
![]()
Glömde lägga upp igår...
![]()
Tack! Ja, den är inte alls dumVälkommen i city-familjen! Riktigt fin den där.