Fin!I lottningen om vilken dinka som skulle knytas fast på handleden årets första dag, vann denna.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fin!I lottningen om vilken dinka som skulle knytas fast på handleden årets första dag, vann denna.![]()
Trevlig den där!Börjar året med ett nytt klockinköpdenna trevliga tissot gör sig bra på handleden. Och tavlan är grym
![]()
En sån drömde jag om i ungdomen... var så jäkla heta ettagFick leta ett bra tag för att hitta en sådan här tidig Camel Trophy Green Belt (tidiga har inte kronan i mitten) men nu har jag en
![]()
Riktigt trevlig.Tiki room.
![]()
Underbar! Synd bara att jag har så stora händer, har inte hittat någon trevlig vintige chronograf 39+ mm ännu som jag gillatGirard Perregaux Triple date calendar
Ref: 6189
Cal: GP39
Tillverkades mellan 1949-1952 i 750 exemplar.
Tar tillfället i akt och tipsar om jazziga Lauren Daigle's julpräglade album "Behold". Bra grejer!
Trevlig kväll.
![]()
![]()
Riktigt trevlig.
Nice! Grattis till den! Berätta gärna mer om den!Årets första nykomling. 1163 Autavia med förflutet i isrealiska armen.
![]()
Nice! Grattis till den! Berätta gärna mer om den!