Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
DS alltså...Det blir en till eftermiddagen!
Tack @Pictor , för att du uppmärksammade klockan!Jag gillar den där mr. Stroboman, lugn o fin i designen. Lite yoga över den.
Jag är jättejättejättesugen, alltså JÄTTEsugenFlippspökena smyger sig på..
![]()
Grym på länk. Underskattad klocka den där?Svensk dykare![]()
Har använt den väldigt mycket sen jag slängde på länken, tycker den gör sig riktigt bra på länk. Var det du som sålde den åt mig? tänker klockan inte länkenGrym på länk. Underskattad klocka den där?
Jodå jag hade den innan och sålde den nog till dig? Innan mig kommer jag inte ihåg?Vet att jag försökte sälja den på Ebay. Skrev att det satt ett Oris verk i den då plocka dom bort anonnsen?Har använt den väldigt mycket sen jag slängde på länken, tycker den gör sig riktigt bra på länk. Var det du som sålde den åt mig? tänker klockan inte länken
Konstigt att dom tar bort den bara för att du skriver att det är ett oris verk, då det sitter ett oris verk i den. Men men igen gladare än mig då jag fick mig en rolig klockaJodå jag hade den innan och sålde den nog till dig? Innan mig kommer jag inte ihåg?Vet att jag försökte sälja den på Ebay. Skrev att det satt ett Oris verk i den då plocka dom bort anonnsen?
Nej inte riktigt! Kör samma DS idag. En riktigt tidig med 25-45 verket och pat. pend. på boetten.Nytillskott?
Clean och läckert fyrkantig! Härligt med stämgaffel, sånt läckert flyt på sekunden!
Gillart! Boetten är extremt lik en DS-2:a måste jag säga!Longines Admiral från 1972, High frequently verk
![]()
Nej inte riktigt! Kör samma DS idag. En riktigt tidig med 25-45 verket och pat. pend. på boetten.
![]()
Tackar! Jag hittade den på tradera faktiskt. Angående patinan så finns det en antydan till "spiderwebb" (aka sprickor i lacken) på tavlan. Men det är helt omöjligt att fota tyvärr.Häftig! Inte dumt med "Pat. Pend." På. Tavlan ser säregen u och har fått en trevlig patina dessutom. Var hittade du denna goding, om man får fråga?
Snygg! PM = prometium?Får se hur länge vi kör Atlantic i dag?
![]()
Vid en första anblick tyckte jag mig se ett läder-nato och höll på att sätta finkaffet i vrångstrupen.
Lite för tjockt läderband av "vintagetyp"Vid en första anblick tyckte jag mig se ett läder-nato och höll på att sätta finkaffet i vrångstrupen.