• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Dagens vintageur.

Idag blev det den här, brydde mig inte om att vrida fram datumet en hel månad
Foto 2017-01-20 06 49 54.jpg
 
Menar du att jag påstått det? Det var just priset jag indirekt sa hade förändrats.
Jag citerar: "jag grämer mig att jag inte köpte en NÄR de kostade 25 000:-". Varifrån fick du att jag sagt något om att uret hade förändrats....?
Vad menar du egentligen?
Hör detta rätt ofta idag, hade man gillat uret så mycket då hade man köpt då. Uren blir inte bättre bara dyrare. Verkar som vissa ur får mer uppskattning när de blir dyrare. Var inte menad som riktad kritik till dig, mer en generell reflektion.
 
Senast ändrad:
Bra move:)
Min 2-reg Tissot är en av mina favoritklockor.. grymma!
Ibland blir det rätt trots alla mina försök att göra fel!
Bra där, rätt gjort! Du kommer t o m undan med det för smala natot på den där!
Thanks! Förstår ej vad du menar. Perfekt passform på bandet!
IMG_9740.JPG

Trodde att den blev såld där! Riktigt fin gammal Tissot. Konstigt att den inte blev såld tycker jag.
Tack! Nope, hamnade i butiken efter auktionen och låg där tills för två veckor sen. Med tanke på urverket och tokpriser på 321-speedys så borde nån köpt för reservdelar. Men nu får den uppleva ålderdomen hos mig :)

Edit:
@Grafton tack för tipset! Blir nog supersnyggt och inte alls kränkande.
 
Senast ändrad:
Tillbaka
Topp