Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vet du om uren är servade? Då kanske priserna kan vara ok.besökte Edwalls i Örebro tidigare idag
![]()
ja, det vet jag: alla klockorna är servade och kommer med 1 år garanti. Jag har nu haft 5 klockor som servades hos dem, och det har fungerat utmörkt bra för mig. Inget att klaga på.Vet du om uren är servade? Då kanske priserna kan vara ok.
Perfekt, då ska jag kolla in Edwalls nästa gång jag är i Örebro.ja, det vet jag: alla klockorna är servade och kommer med 1 år garanti. Jag har nu haft 5 klockor som servades hos dem, och det har fungerat utmörkt bra för mig. Inget att klaga på.
Tror du det? Har efterforskat och fått två svar runt denna. Här kommer gla bild på boett och länk. Tar gärna råd och kan skicka fler via PM för att inte skräpa ner tråden.Jag tror att ref 13-1 enbart kom med PVD:ad mässingsboett. Din klocka har sannolikt fått boetten (och kronografvisaren) bytt eller så har man stoppat en Heuer-tavla i en klocka av annat märke. Hur ser ditt boettlock ut?
.....man är ju på jobbetGrymt låg puls, 11 slag/min.
![]()
TACK!Japp, avstånd! Ljudets hastighet är ungefär 20 km/minut, eller 0,33 km/s.
Synintrycket - klick på klockan ----vänta----- BOOM, klick igen = avstånd
Tror tyvärr inte att det är en Heuer-boett, borde ha ref nr 13-1 på boettlocket:Tror du det? Har efterforskat och fått två svar runt denna. Här kommer gla bild på boett och länk. Tar gärna råd och kan skicka fler via PM för att inte skräpa ner tråden.
![]()
![]()
Riktigt rå SeikoTvå jämnåriga och otäta dykare trixas det med idag...
![]()
Ja eller hur? Den är råare utan fånigt insert.Riktigt rå Seiko![]()
Tack för input. Startar upp en tråd för att bringa klarhet i detta.Tror tyvärr inte att det är en Heuer-boett, borde ha ref nr 13-1 på boettlocket:
![]()
Fasiken.. Börjar bli sugen på en 50-tals SM...
Fasiken.. Börjar bli sugen på en 50-tals SM...
Gammal reklam gåva för fiskerullar![]()
Riktigt fin, har du lagt upp bättre bilder på den någonstans?
Riktigt trevlig!![]()
Nyförvärvet...nu på ett nätt mesh....tavlan är verkligen trevlig. Dock låter verket märkbart högt......måste ljudisolera!
Nix, har haft den en vecka baraRiktigt fin, har du lagt upp bättre bilder på den någonstans?