seikoswede
Silver
Det blev Mido i dag också....
![]()
Min säger hej!
Behöver dessvärre lite TLC!
Jim
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det blev Mido i dag också....
![]()
Wow! hur cool som helst!Trevlig helg
![]()
Ok! Då kör jag Certina-mello lördag!Ja varför inte, om man inte testar vet man inte och dessutom är jag vuxen och för göra vad jag vill ........ Sharkmesh mello lördag är det tydligen?!?
![]()
Bytte till aftonklockaKör denna idag. 168000 från 86. Gillar den
![]()
Kul @Pictor ! Visste inte att du hade en, ser ut att vara i ett superskick.Lemanian upp ur slafen...![]()
Kul @Pictor ! Visste inte att du hade en, ser ut att vara i ett superskick.Lemanian upp ur slafen...![]()
Eberhard Campagnola från 1962. Eberhards ovanliga Ranchero-variant och sportklocka.
![]()
![]()
Kul, Warwian! Kvalitet som vanligt när det gäller dina klockor.Eberhard Campagnola från 1962. Eberhards ovanliga Ranchero-variant och sportklocka.
![]()
![]()
Grymt! Det blev en dubbel-panda alltså? Vilken föredrar du?Dubbel-shot...
![]()
.
Kul, Warwian! Kvalitet som vanligt när det gäller dina klockor.
Grymt! Det blev en dubbel-panda alltså? Vilken föredrar du?

Fasiken vad kul. Är tanken att en stannar i slutändan eller hoardar du från scratch?Har inte bestämt mig ännu... Och #3 förhoppningsvis inkommande i mitten/slutet av nästa vecka...
.
Fasiken vad kul. Är tanken att en stannar i slutändan eller hoardar du från scratch?![]()