Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Spela hårt, det klarar en DS!Kvällens repur utvalt
![]()
ExaktSpela hårt, det klarar en DS!![]()
Ingen som lagt upp något på ett tag så jag slänger upp denna som jag tog för en annan tråd i förra veckan:
![]()
Ja men vatusan. Finns ingen samlingstråd för vintage?Ja det är det sannerligen! Vore kul att se folks vintagesamlingar. Finns ju en en tråd för samlingar men där e ju oxå massa nytt skit(har själv gjort mig skyldig till att posta nytt skit där)
Tack! Den får mycket tid på handleden för tillfälletDen där sköningen tål att upprepas![]()
Tack! Den får mycket tid på handleden för tillfället![]()
Nå hur gick det? Hur hårt spelade du? En DS ska ju klara ett fall från 6 meter, är det va!? Har du spelat riktigt hårt är den skrot nu!ExaktSka bli!
Vackert så!Kvällens repur utvalt
![]()
Vilket gödsvin! Riktigt bra!"Grisfoten"
Breitling Superocean Deepsea 1000m från 1985.
![]()
Stenhårt, fick kompensera trummisens frånvaro. Men klockan klarade sig trots detNå hur gick det? Hur hårt spelade du? En DS ska ju klara ett fall från 6 meter, är det va!? Har du spelat riktigt hårt är den skrot nu!![]()
Gillart! Snyggt band!Årets tredje inköp på idag. En trevlig argonaut 280 som jag ropade in förra veckan. Passar fint på mockaband (och ja det är lite matchy matchy med skorna)
![]()