Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Man tackar ödmjukast!
Har inte haft möjligheten(mod) att testa det. Men det sitter som en slags tub runtom glaset med en minimal öppning vid kl 3. Vatten pressas in där vid dykning och ju högre trycket är ju längre in kommer vattnet i tuben och kan trycket kan avläsas. Om man tittar noggrannt på bilden ser man en röd "tub" runt tavlan.
Wow va mörk din tavla var! Är det tavlan från pepsi-deepsean kanske?Trött på jöbb, skriver ut lite annat roligt ist
![]()
Ska försöka ordna, svårt att få till rätt vinkelKan man få se en bättre bild på det?
Sannolikt måste denna klocka övergå till min ägo ;-)
Nejdå original tavlanWow va mörk din tavla var! Är det tavlan från pepsi-deepsean kanske?![]()
Fet! Min säger hej.Nejdå original tavlan
Har patinerats bara ,
![]()
Går säkert bra å serva . Men den ser ut att sakna både krona och kronhalsen . Bom finns säkert på Ebay ?Hej kan ni hjälpa med den Ryska Raketa
Den tillhörde till min pappas pappas pappa!
Klockan är ungefär 65-75år gammal.
Den fungerade för två år'sen men inte längre! Går det serva och fixa kronan?![]()
![]()
![]()
Snyggt! Och på länk också!!! Har du börjat uppskatta länk på allvar nu?
Börjar väl vänja mig så smått, återstår att se om jag blir en riktig länkfan.Snyggt! Och på länk också!!! Har du börjat uppskatta länk på allvar nu?
Kaffe och mögel. Den här charmiga Zenithen har hängt med ganska länge, har dock inte tänkt på att ta reda på vilket verk som sitter i, någon som vet?
![]()
Tack för svar, men 135an är väl ett chronometerverk va? Kan den verkligen sitta i denna?Min gissning skulle vara kaliber 135 eller 126.