Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag blev lite kär . Gillar den skarpt . Var hittar man en sån där ? Och vad ligger dom i för pris . Är sugen på min första Omega. Hittade ingen på Ebay .
Synd att det är så svårt att hitta men samtidigt är det ju charmen att äga nåt som är lite sällsynt. Trevlig och snygg klocka har du iallafall. Grattis.Jag hittade den på eBay för några år sedan, tror jag betalade typ 1500, men då var den rätt röten, nyligen servad för 3k. Brukar dyka upp ibland, men ganska ovanliga, tillverkades bara under 1974 tror jag. Låg en riktigt sliten med silverurtavla och finsk dagskiva på Bukowskis market i höstas.
Den är snygg!Kör Hamilton militär i dag!
![]()
Oops, dubbelt /:Har fått hem endlinks till DJ. Blev flådigt, tycker jag. Tack David
Skickas från min iPhone
Fick hem denna lilla sak idag. Gillar skarpt!
![]()
Grattis, en passar grymt bra på den länken!Fick hem denna lilla sak idag. Gillar skarpt!
![]()
Snygg kombo! I likeNy kombo. Band nytt, klocka inte så...
![]()
skickat via mobilen och Tapatalk
Ny kombo. Band nytt, klocka inte så...
![]()
skickat via mobilen och Tapatalk
Fick hem denna lilla sak idag. Gillar skarpt!
![]()
Fett band. Vart har du fått tag på det?