Det klara (nedre) absolut. Framhäver den fantastiska tavlan ytterligare.Ghost or not? Tror jag föredrar det vanliga.
![]()
![]()
/j
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det klara (nedre) absolut. Framhäver den fantastiska tavlan ytterligare.Ghost or not? Tror jag föredrar det vanliga.
![]()
![]()
Klart du hade klarat detOch jag som nästan fått panikångestattacker när man fått en bild på ens halsduk, tröja, pyjamasbyxor etc! Det där vet jag inte om jag hade klarat av, även om jag gillar att se ens klockor på ens partner.
![]()
Utmärkt metafor! Jag har en Seiko-automat med månfas från 1975 med liknande boett och länk, och med lite is på tavlan och graverade blad/blommor. Den är definitivt getost!70-tal och Omega är som getost; gott men konstigt.![]()
Grymt fin klocka där!
Grym!Ett av Viggensyskonen, ha en skön dag alla vintagenördar!
![]()
Jag vill ha en sån!Omega onsdag
![]()
Fan va bra!Ett av Viggensyskonen, ha en skön dag alla vintagenördar!
![]()
Den bilden var inte bra.Ja, du kanske ska lämna in kameran också eller försöka få in skärpan?
Grym! Hur ser låset ut?Plexi-Spprtsmatic från 66
![]()
På länken menar du? Köpte den länken utan spänne på en charity shop i Singapore, satte på ett jag hade liggande. Tror det är en Kina länk, ingen flex i den men värkar rätt ok kvalite. Stämplad 455B på ändlänkarna.Grym! Hur ser låset ut?
Alright, passade riktigt bra! Trodde det va en Seikolänk.På länken menar du? Köpte den länken utan spänne på en charity shop i Singapore, satte på ett jag hade liggande. Tror det är en Kina länk, ingen flex i den men värkar rätt ok kvalite. Stämplad 455B på ändlänkarna.