Meh..inge bra att driva runt här o läskas..nu har ett starkt sug efter vintage satts igång (och det är ju iofs bra!)...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
@Aurum Ingen Reverso, men "avlång" i alla fall...My serpentine
The devil is in the detail . Snyggt!Certina DS nu med originalspänne
Idag och i morgon jobbar jag!
Fast man får ju inte ha klocka å andra sidan...
En bra grej med min arbetsplats är att det är socialt accepterat att åka sparkcykel...
Sant! Tack!The devil is in the detail . Snyggt!
Underbara dem där!TissotTorsdag
Satan vad grann!Big sub.
Forskning och undervisning hela veckan! Men de strikt vitklädda perioderna är påfrestande för psyket...Fast man får ju inte ha klocka å andra sidan...
Vad gillar du Sigtuna IPAn?Mer sportig klocka än brygd...
Smakat bättre IPA. Godkänd. Lite för hög procent vilket känns.Vad gillar du Sigtuna IPAn?
Det förstår jag!Gillar den här orimligt mycket...
Blr inte vara några problem. Hittar du en bra tång utan tänder kan du själv tighta till den där länken. Du trycker bara ihop mittbitarna så gapen försvinner/minskar bitens diameter, så kommer den bli mycket tightare. Gjort det själv på länkar.Blev byte från GS -16 till Seiko -77.
Ska passa på o fråga alla vad ni tror om skicket på länken? Skulle visa bilder för dig @Aurum för några månader sen men glömde helt bort. Gillar ju verkligen att bära den på länken men vill ju känna mig trygg med att den klarar vardagsbruk - den är ju ändå 40 år i år.
Ursäkta för lite OT..