Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
STÅTLIG! Grattis.Autavia idag.
Tyvärr är det inte jag som är ägare på denna pjäs. Tog mig an att polera upp glaset och göra rent den. Det är en riktig dröm dinkaSTÅTLIG! Grattis.
/j
Snyggt! Varifrån kommer banden, om man får fråga?Har fått en massa nya 18mm band till min omega och min breitling (som fortfarande är på service). Julafton
Tack, vi får se om alla funkar, jag är skeptisk till grå ödla och den gröna strutsen. Tror dock struts kan funka på bratten!Snyggt! Varifrån kommer banden, om man får fråga?
Snyggt, tänkte när jag såg högen med band att det nog skulle passa bäst.Okej sista, we have a winner!
Mm så nöjd, toksköna band också! Tror att det mörkare bandet kan funka bra till bratten nedan:Snyggt, tänkte när jag såg högen med band att det nog skulle passa bäst.
Inte julafton för alla strutsar o ödlor hahaHar fått en massa nya 18mm band till min omega och min breitling (som fortfarande är på service). Julafton
Är det där en Omega länk?
Regna inte på min parad här nu Fast du har såklart rätt, det är lite sjuktInte julafton för alla strutsar o ödlor haha
Nej , kinamögelÄr det där en Omega länk?