• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Dagens vintageur.

Gammalt Seikomögel.

WP_20170502_06_45_13_Rich (2).jpg

Finns det någon bandkung som har ett mer gyllenbrunt cordovan-band att byta mot detta som är lite för rödaktigt för att matcha tavlan? Mitt band är snudd på nyskick och jag kan gladeligen kasta in en liten peng om någon har ett band i rätt ton till övers. Jag har verkligen försökt köpa rätt men ändå är färgen alldeles för röd för mina bruna tavlor.

Jag skulle vara evigt tacksam om jag kunde hitta något matchy-match horween-band.

Om min förtäckta bytesannons är helt åt helvete så säg till så editerar jag bort texten. :)

009.jpg

Finns det någon bandkung som har ett mer gyllenbrunt cordovan-band att byta mot detta som är lite för rödaktigt för att matcha tavlan? Mitt band är snudd på nyskick och jag kan gladeligen kasta in en liten peng om någon har ett band i rätt ton till övers. Jag har verkligen försökt köpa rätt men ändå är färgen alldeles för röd för mina bruna tavlor.

Jag skulle vara evigt tacksam om jag kunde hitta något matchy-match horween-band.

Om min förtäckta bytesannons är helt åt helvete så säg till så editerar jag bort texten. :)

009.jpg
Ping @Aurum :)

Tillbaka
Topp