• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Dagens vintageur.

Teletomte

Rolex
2-Faktor
IMG_6261.JPG

Lemaniadag idag
 

Grafton

Dr Messerschmitt
2-Faktor
Skulle ta en tio över tio-bild när mobilen meddelar att jag inte har något utrymme kvar, så kameran lägger av. Den lämnar dock en spökbild kvar som jag skärmdumpade. I present to you Dagens artsy vintageklockbild. Den som gissar vilken klocka det är vinner evig ära och berömmelse. Trevlig helg, fellow nerds!
IMG_9331.jpg
 

eriksson850

Carpe Diem certifierad medlem
2-Faktor
Skulle ta en tio över tio-bild när mobilen meddelar att jag inte har något utrymme kvar, så kameran lägger av. Den lämnar dock en spökbild kvar som jag skärmdumpade. I present to you Dagens artsy vintageklockbild. Den som gissar vilken klocka det är vinner evig ära och berömmelse. Trevlig helg, fellow nerds!
IMG_9331.jpg
Certina DS-2 SuperPH1000m?
 

frere

Audemars
2-Faktor
Skulle ta en tio över tio-bild när mobilen meddelar att jag inte har något utrymme kvar, så kameran lägger av. Den lämnar dock en spökbild kvar som jag skärmdumpade. I present to you Dagens artsy vintageklockbild. Den som gissar vilken klocka det är vinner evig ära och berömmelse. Trevlig helg, fellow nerds!
IMG_9331.jpg
Den är härlig den där flingan! Oväntat bra på lädernato också!
 

Daytona96

Rolex
Skulle ta en tio över tio-bild när mobilen meddelar att jag inte har något utrymme kvar, så kameran lägger av. Den lämnar dock en spökbild kvar som jag skärmdumpade. I present to you Dagens artsy vintageklockbild. Den som gissar vilken klocka det är vinner evig ära och berömmelse. Trevlig helg, fellow nerds!
IMG_9331.jpg
Glycine airman?:)
 
Topp