Daytona96
Guld
Jäklar vilken snygg sub!![]()
Härliga färger i sommarljuset.
Perfekt patina!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jäklar vilken snygg sub!![]()
Härliga färger i sommarljuset.
Modigt att trippelposta!.. förlåt! Bjussar på ett sent ws på en Bulova från den tiden då de gjorde finfina klockor imho.När man e ny och man har gjort bra ifrån sig kan man få sitta på två dar irad!
![]()
![]()
![]()
Det gör jag med! Har börjat fatta grejen med Certina och samlar på mig flera. Vad lustigt att du posta den nu idag för var hemma hos min frus pappa idag och såg två klockor i ett vitrinskåp som tillhört hans far. Min fru fick den ena då jag påtala att det där var inte kattskit och sa att jag kunde fixa iordning den... gissa vad för någon?Blev denna igen, gillar den skarpt!
![]()
Modigt att trippelposta!.. förlåt! Bjussar på ett sent ws på en Bulova från den tiden då de gjorde finfina klockor imho.![]()
En blid till...
![]()
Trevlig helg vintagevänner
![]()
Tack va kul!
+1Drömdinka.
Fin! Nytt i lådan? Jag satt faktiskt och funderade igår på att jag ångrade att jag släppte min. Jag blev lite sugen att skaffa en igen, så hojta till om du vill bli av med den i framtiden!![]()