Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nja, den har pointerdate med blånerad visare, du får nog snällt posta fler bilder på den här!Två till på dagens nykomling klarar ni av
Det kommer nog postas friskt, men i väntan på fler erbjuder jag en bild på min andra pointerdateNja, den har pointerdate med blånerad visare, du får nog snällt posta fler bilder på den här!
Vill se alla varianter av ljus på visare, plexi och tavla!
Tack för dom orden.Måste lägga en kommentar till ditt fina ur!! Verkligen läcker! Det var inte i går jag såg en sådan. Kul !!
Fullständigt ljuvlig!Bröllopsdax
Ropade in denna från Tradera för några dagar sedan
Tackar, ja det finns lite skavanker på glaset, tavlan verkar helt perfekt. Index kl 11 har en lite skada.Oj då, verkligen inte illa! Väldigt fin tavla!
Tackar, ja det finns lite skavanker på glaset, tavlan verkar helt perfekt. Index kl 11 har en lite skada.
Bra klocka, Zenith ftw men Iphone alltså...Sista kvällen i stugan, sen är det tillbaka i verkligheten igen i några veckor innan den riktiga semestern börjar.
Här är min variant. Din är så fin, kolla in subbsekundvisaren och typsnittet på Swiss made. Men enligt mig bör du få tag i och byta krona. Din minka ska bara andas orginalDet kommer nog postas friskt, men i väntan på fler erbjuder jag en bild på min andra pointerdate