Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
WOW!321- Chrono idag.
Raphael sa att det inte handlar om pengar, det är en speciell klocka för honom som inte kommer säljas. Tyvärr för mig men helt förståeligtHur gick det blev det någon affär?
Raphael sa att det inte handlar om pengar, det är en speciell klocka för honom som inte kommer säljas. Tyvärr för mig men helt förståeligtMore! Vad hände?
Raphael sa att det inte handlar om pengar, det är en speciell klocka för honom som inte kommer säljas. Tyvärr för mig men helt förståeligtKöpte du?
Ja det kan man förstå. Mycket fin är den i alla fall.Raphael sa att det inte handlar om pengar, det är en speciell klocka för honom som inte kommer säljas. Tyvärr för mig men helt förståeligt
Grymt mysig! Hur har tavlan blivit sådär? Rök"skadad"?
Tack, gillar den som tusan! Vet inte riktigt, antar att den inte var brun från början? Den håller tiden kanonbra, och växlar datum som den skaGrymt mysig! Hur har tavlan blivit sådär? Rök"skadad"?
Dålig vattenlöslig klarlack.Grymt mysig! Hur har tavlan blivit sådär? Rök"skadad"?