Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
36mm?Idag blev det Siduna med helt galen patina.
![]()
Lunch förstås!?Dyker efter musslor i Mälaren![]()
Japp.
Fantastisk klocka!Speedy dag
![]()
Tack för det, ja med nya bandet från @Fredrik (Swe) sitter den som en smäck!Fantastisk klocka!
Väldigt behaglig på handleden. Bara ett fel på denna, inte min![]()
Galen! Hur har den fått sån patina!!!![]()
Farfars Seamaster idag.
Farfar var bonde så om han använt klockan till vardags så antar jag att det är fukt som skapat patinan.Galen! Hur har den fått sån patina!!!
Oj, vad är detta för klump?Nyförvärv
![]()
Fast din är liiite mysigare![]()
Nej, vad annars.
Klump!?Oj, vad är detta för klump?![]()
Såg mycket kul ut, och klump var ett positivt uttryckKlump!?
Det är en fiiin Schweizisktillverkad klocka av märket Hislon. Vet inte mycket mer än så faktiskt. Köpte den mest för att jag tyckte den såg rolig ut.
Ett tips från min bekant varit proffesionell fotograf sedan -60 talet.Måste bli bättre på att ta klock-bilder, svårt att fånga tavlans patina! Seamaster calendar 2757 bumper:
![]()
Blått är flott. Det är sen gammalt.Fast din är liiite mysigare![]()
Jag är en cyclop kille, tycker det är så det ska vara, men det man tycker bäst om är det man ska ha så klart!Blått är flott. Det är sen gammalt.
Brottas just nu med att bestämma om jag ska byta till det rätta plexit med cyclop som jag tänkt. Det är ju så fin känsla i det kupade att jag har svårt att släppa det. Har annars varit stark motståndare till att ha no-cyclops på datumvisning gjord för förstoring.