Intressant ur, kan du berätta mer om det?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Intressant ur, kan du berätta mer om det?
TackWow den där var ju supercool!
Vad är det för ur? Bättre bild?TackKan bara hålla med
![]()
Sjukt!..bra..
Haha färgmatchareN
Snyggt! Vad är det för band du kör till?ref. 2639
![]()
yes indeedHaha färgmatchareN![]()
Magisk! Vad heter referensen? Fattar inte varför Longines skippade att COSC-certifiera Conquest. Vad jag förstår lirade Conq och Connie i samma liga back in the day?!
Snyggt! Vad är det för band du kör till?
Är du i Vatikanen på väg mot Sextinska kapellet?
Tack!Magisk! Vad heter referensen? Fattar inte varför Longines skippade att COSC-certifiera Conquest. Vad jag förstår lirade Conq och Connie i samma liga back in the day?!
Tack. Ska övervägasTack! Det är ett Hirsch Osiris i mocka (åt nubuck hållet) Minns jag rätt ligger det runt 400-450kr![]()
NejÄr du i Vatikanen på väg mot Sextinska kapellet?
Heh, tror du tror fel. Få som kunde ge Longines en match när de stod som högst. Knappast speciellt lågt prissatta på sin tid heller.Jag tror att de inte förstod hur bra de var.
Det är en Lip Nautic-Ski electronic med supercompressorboett på ca 36 mm i diameter exkl kronorna.Vad är det för ur? Bättre bild?