• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Dagens vintageur.

Seikon hela dagen
20170908_134840-01.jpeg

Jag är glad och stolt över mina barn, de har köpt en schysst klocka (också med hjälp av min fru, med "råd" från mig) + nytt armband som de själva valt, i present. Dom har förstått mitt intresse och vad jag gillar - klockor. Jag vet inte riktigt vad jag tycker om armbandet än, kanske kommer funka, men så klart har jag på mig presenten jag fått. Mina de, är bara bäst.
IMG_1760.JPG

Jag är glad och stolt över mina barn, de har köpt en schysst klocka (också med hjälp av min fru, med "råd" från mig) + nytt armband som de själva valt, i present. Dom har förstått mitt intresse och vad jag gillar - klockor. Jag vet inte riktigt vad jag tycker om armbandet än, kanske kommer funka, men så klart har jag på mig presenten jag fått. Mina de, är bara bäst.
IMG_1760.JPG
Och så blir det ett Världsmästarur med fin zontavla. Lycka till med klockintresset, och inne på KSvintage är det alltid varmt och gott.

IMG_1760.JPG
Snyggt band! Bra barn.

IMG_1760.JPG
Fint och roligt! Tycker absolut visarna ska vara som de är f.ö. speciellt nu när jag vet att det var en gåva :)

Tillbaka
Topp