Seikon hela dagen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Är dessvärre inget fan av ryska ur, men den har attityd med råge. Kul !!
Och så blir det ett Världsmästarur med fin zontavla. Lycka till med klockintresset, och inne på KSvintage är det alltid varmt och gott.Jag är glad och stolt över mina barn, de har köpt en schysst klocka (också med hjälp av min fru, med "råd" från mig) + nytt armband som de själva valt, i present. Dom har förstått mitt intresse och vad jag gillar - klockor. Jag vet inte riktigt vad jag tycker om armbandet än, kanske kommer funka, men så klart har jag på mig presenten jag fått. Mina de, är bara bäst.
![]()
Snyggt band! Bra barn.Jag är glad och stolt över mina barn, de har köpt en schysst klocka (också med hjälp av min fru, med "råd" från mig) + nytt armband som de själva valt, i present. Dom har förstått mitt intresse och vad jag gillar - klockor. Jag vet inte riktigt vad jag tycker om armbandet än, kanske kommer funka, men så klart har jag på mig presenten jag fått. Mina de, är bara bäst.
![]()
Grattis till en fin klocka !!!Jamen det blev ju vintage idag också, nyanländ batteriRolle.
![]()

Tackar!Grattis till en fin klocka !!!
Gläds med dig.
Fint och roligt! Tycker absolut visarna ska vara som de är f.ö. speciellt nu när jag vet att det var en gåvaJag är glad och stolt över mina barn, de har köpt en schysst klocka (också med hjälp av min fru, med "råd" från mig) + nytt armband som de själva valt, i present. Dom har förstått mitt intresse och vad jag gillar - klockor. Jag vet inte riktigt vad jag tycker om armbandet än, kanske kommer funka, men så klart har jag på mig presenten jag fått. Mina de, är bara bäst.
![]()
I know! Dock missar jag den men måste välja ut klockor till resan som börjar om några timmarChoices, choices... vad ska man ha med till 5 års festen?
![]()
Mycket fin Fariss! Vårda den väl! De finns få av dom kvar!
Fin! Kikade på en sån på tratten, den du knep?
Klart bruksig. Cool! Gillar Plutonerna.#Semivintagedörrvaktsklockalördag ......
![]()