Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Lite intressant text om skindivers, kanske kan vara av intresse.Skindiver idag igen
![]()
Fin den där, jag hade en lollipop med den fjäderlätta vikta länken en gång i tiden. Stark uppmaning: Hål i den hårt Johnne!!Tudortisdag på bulang
![]()
!!!!!!!!!!!!
Tack, det ska jag! Har dock inte någon vikt länk, har 78500 så lite tyngre. Men får väl leta liteFin den där, jag hade en lollipop med den fjäderlätta vikta länken en gång i tiden. Stark uppmaning: Hål i den hårt Johnne!!
Kanske bättre att banna de som inte upptäckte det ;-)Vafalls, har vi blivit förda bakom ljuset? En safirrolle som smugit in bakvägen utan att upptäckas?
BAN HIM!
![]()
Så gränsen går vid safir/icke safirglas?Safir och WG-index.
Inte en puritist definition av vintage men en trevlig klocka![]()
Fick ingen skit för min mögliga målade 16800 med safir från 1984.Så gränsen går vid safir/icke safirglas?
Grym! Kan du berätta mer om klockan? Är det fasta bandstift?
För vem?Så gränsen går vid safir/icke safirglas?
Den är rektangulär, öhh...Grym! Kan du berätta mer om klockan? Är det fasta bandstift?
Mycket bättre IRL! Tror inte det hjälper att tjata. Fick den igår![]()
Cool!![]()
Dj idag. Ref 6605![]()
Pluggas det Torphammar?
Javisst!Pluggas det Torphammar?![]()