Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Trevlig!Nu med nytt glas och packningar!
![]()
Vet inte om detta är rätt ställe men ovansidan av bandhornen ser udda ut, kan vara slipning. Tavlan är för perfekt, som alla andra svarta jag kan hitta. Vågade inte själv köpa en Big Rose när det begav sig för jag hittade ingen trovärdig. Fler bilder på baksida och krona?Jag vet att länken är am, visarna jag fick satt på är generiska ETA, och att lumen har tvättats bort. Annars tror jag ingen riktigt vet vad som är korrekt äller inte på dom här. Har googlat runt i flera dagar på dom här, män inte fått fram nått annat än att ingen vet nåt med säkerhet.
Vad tänkte du på?
Vet inte om detta är rätt ställe men ovansidan av bandhornen ser udda ut, kan vara slipning. Tavlan är för perfekt, som alla andra svarta jag kan hitta. Vågade inte själv köpa en Big Rose när det begav sig för jag hittade ingen trovärdig. Fler bilder på baksida och krona?
Likadan som min!Dagens ur är en Antimagnetique 35mm i fantastiskt skick. Jag är inte van vid den här typen av skick då jag mest handlar det som är lite mögligare
![]()
Indeed! Mkt trevlig!Likadan som min!
![]()