Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bara att gratulera. Älskar den sköna boettformen!
Har två liknande, den nedre är också i ruskigt toppskick.
Hahah underbara!!! 495kr/st. Ger dig lätt det dubblaHåller med om boetten, riktigt bra form! Till den med blå tavla som ingick i den lot jag köpte behöver jag bara en skruv för att få kronografen att fungera.
Finns på cousinsuk.com, så det ska nog ordna sig.
Eller det kanske är någon som har en passande skruv att liggande!?
Riktigt fin. Skicket ser fantastiskt ut. Är den tidigt 70-tal?
Knasigt läcker! Synd på dom fasta bandstiften, annars hade kanske en länk av nåt slag i retrofuturistisk stil passat.Denna kom igår, ska servas och få sig ett band, men vad för band? Ljus gris är ju grymt snyggt, men det har jag redan på fem klockor i lådan.. kanske något mer exotiskt? Någon som kan komma med smakråd?
As ball! Vad är det för något? Eftersom den är helt neutral kanske det skulle vara kul med något i färg, typ Hirsch Rainbow. Annars skulle ju ett flikigt laxband vara en cool kontrast till den stora släta ytanDenna kom igår, ska servas och få sig ett band, men vad för band? Ljus gris är ju grymt snyggt, men det har jag redan på fem klockor i lådan.. kanske något mer exotiskt? Någon som kan komma med smakråd?
Knasigt läcker! Synd på dom fasta bandstiften, annars hade kanske en länk av nåt slag i retrofuturistisk stil passat.
Tack! Har faktiskt funtat lite på en sobert blå ödla! Vet inte mycket om den faktiskt, inte vågat mig på att öppna den själv, och boetten har ingen annan märkning än en gammal racerbil på baklocket.As ball! Vad är det för något? Eftersom den är helt neutral kanske det skulle vara kul med något i färg, typ Hirsch Rainbow. Annars skulle ju ett flikigt laxband vara en cool kontrast till den stora släta ytan
Hoppas att det finns nån spännande information på insidan då!Tack, tycker själv den är rätt cool! Nåt annat än läder skulle aldrig komma på fråga till denna
Tack! Har faktiskt funtat lite på en sobert blå ödla! Vet inte mycket om den faktiskt, inte vågat mig på att öppna den själv, och boetten har ingen annan märkning än en gammal racerbil på baklocket.
Jag tror att den där skulle kunna bli fantastisk på antingen krokodil eller ännu hellre rocka.Denna kom igår, ska servas och få sig ett band, men vad för band? Ljus gris är ju grymt snyggt, men det har jag redan på fem klockor i lådan.. kanske något mer exotiskt? Någon som kan komma med smakråd?
Rocka är inte helt otänkbart, då är frågan bara vilken färg som skulle gälla. Svart kör jag på en annan klocka, mörkblått kanske kan vara nåt?Jag tror att den där skulle kunna bli fantastisk på antingen krokodil eller ännu hellre rocka.
Tänkte precis på mörkblått. Den skulle nog vara snyggt!Rocka är inte helt otänkbart, då är frågan bara vilken färg som skulle gälla. Svart kör jag på en annan klocka, mörkblått kanske kan vara nåt?
Riktigt fin! Såg i dagens fix&trix att du fick hem ytterligare en 'möglig' kronometer - var hittar du alla dessa fina?? ebay?Dagens!
Tack Differo! Ja Nivadan hitta jag på tratten och den noname kronografen från trix o fix på bukten!Riktigt fin! Såg i dagens fix&trix att du fick hem ytterligare en 'möglig' kronometer - var hittar du alla dessa fina?? ebay?
Härligt! En till till träskets gap!Värt en dubbelpost att jag introducerat min fru till de något äldre klockornas värld. Ja introducerat och introducerat, snarare är den usurperad..