Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Mycket fin klocka det där, tycker dock den förtjänar ett armband som inte glapparMin enda 50-talare
Trevlig helg !
Sjukt clean! Om jag nån gång får för mig att skaffa en Seamaster så blir det en sån! Möjligtvis om man skulle försöka jaga rätt på den med Breguetindex istället... Men den lär ju vara rätt sällsynt. Och snordyr!
Tack Den är i riktigt fint skick. Skulle gärna ha en med tung patina också.Orimligt bra skick! Lite avis
Tack! Vore något Vad är prisbilden på dem, vet du det?Sjukt clean! Om jag nån gång får för mig att skaffa en Seamaster så blir det en sån! Möjligtvis om man skulle försöka jaga rätt på den med Breguetindex istället... Men den lär ju vara rätt sällsynt. Och snordyr!
Ingen aning! Säkert mer än din iallafall.Tack! Vore något Vad är prisbilden på dem, vet du det?
Faan vad surt! Var det ett fullset?Nyförvärvet idag.
Klockan som jag har drömt om i flera år, Rolex Sea-dweller 1665 från 1980.
Men tyvärr så hittade jag några skrapmärken på tavlan som säljaren inte nämnde något om...
Det blir nog så att jag skickar tillbaka den...
Nej inget fullset, endast inre- och yttre box.Faan vad surt! Var det ett fullset?
Det var tråkigt, annars verkar ju den vara riktigt fin. Har du bättre bild på skrapmärken så kan du nog få bra tips om den är värd att behålla med prisavdrag.Nyförvärvet idag.
Men tyvärr så hittade jag några skrapmärken på tavlan som säljaren inte nämnde något om...
Ja eller hur, riktigt tråkigt.Det var tråkigt, annars verkar ju den vara riktigt fin. Har du bättre bild på skrapmärken så kan du nog få bra tips om den är värd att behålla med prisavdrag.
Ok ingen idé att behålla om man blir besviken varje gång man ser skadan. Lycka till med den fortsatta jakten.Ja eller hur, riktigt tråkigt.
Har redan snackat med säljaren och vi har kommit överens om att den ska skickas tillbaka.
Stort tack!Ok ingen idé att behålla om man blir besviken varje gång man ser skadan. Lycka till med den fortsatta jakten.
Trist att säljaren inte nämnt sånt. Annars grym klocka!Nyförvärvet idag.
Ja riktigt tristTrist att säljaren inte nämnt sånt. Annars grym klocka!
Nyförvärvet idag.