• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Dagens vintageur.

Byter till denna dom sista timmarna på detta dygn .Ställer den på kvart i sju så jag kommer upp imorgon . Nu mina kära forumdeltagare blir det inte fler Tärnan :( på ett tag iallafall :)

RSCN2816.JPG

Byter till denna dom sista timmarna på detta dygn .Ställer den på kvart i sju så jag kommer upp imorgon . Nu mina kära forumdeltagare blir det inte fler Tärnan :( på ett tag iallafall :)

RSCN2816.JPG

Ställde klockan som sagt på kvart i sju .Klockan tre ringde den .Vaknade till och undrar vad som händer .Helt väck .Misstänker att urmakaren som servat denna gjort ett misstag där . Att inte kollat när alarmet ringer . :(

Man tycker att man har något schysst, men det finns alltid någon som har något schysstare... Trevlig submariner!

Tillbaka
Topp