Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grymt fin! En Memovox finns på önskelistan!
Elefant?Dubbelpostar en av de senaste i lådorna. En hederlig DS
![]()
Superskick! Är den lika fin på boettens baksida!? Legeringen brukar nötas bort på kanten! Ser ju fin ut.Fick hem ett udda spontaköp igår...
Östtysk kvalitet!?Ruhla chronograf i fint skick men skönt öststatsbrun bezel.
![]()
Hehe ja det är ett gammalt Eulux open-end vad jag tror är Elefant ja. Jag trodde det var rocka på bilden men nu i min hand är jag rätt säker på ElefantElefant?
Superskick! Är den lika fin på boettens baksida!? Legeringen brukar nötas bort på kanten! Ser ju fin ut.
Du har helt rätt! Här är det inte tal om några finesser. Här har vi en fattigmans krono utan dess like! En klassikerJapp lika fin där. Sägs vara nära NOS.
Har sett att du också har äran av att äga en.
Har du koll på funktioner. Gör nedre knappen något annat än tillfälligt stoppar chronograf visaren?
![]()
![]()
Du har helt rätt! Här är det inte tal om några finesser. Här har vi en fattigmans kronor utan dess like! En klassikerNär jag nollställer med den övre knappen så återgår sekunden till klockan tolv, men fortsätter direkt!
Har för mig att det intr riktigt är det, men går nog att böja till ändlänkarna. Dock vet jag inte om jag sett en jumbo komma på originallänk?
Ingen aning. Tänkte bara att om man kostade på sig en länk så kanske man skulle kunna använda den till en jumbo om man ev köper en senare.Har för mig att det intr riktigt är det, men går nog att böja till ändlänkarna. Dock vet jag inte om jag sett en jumbo komma på originallänk?