Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Asläcker! Är det originallänk också?
Kronografer blir inte så mycket snyggare än såhär! 40-tal? Vad sitter det för verk i?Minervamåndag, ha en skön vecka allihop!
![]()
Jag gilar också utseendet med arabiska siffror. Väl avvägt! Det sitter ett Valjoux 72 i den.Kronografer blir inte så mycket snyggare än såhär! 40-tal? Vad sitter det för verk i?
Får man fråga var det bandet kommer från?Sei Tacche
![]()
Absolut. Ropade in en påse med NOS band på Kaplansauktion. Förmodligen från någon gammal urmakare. Fanns en hel del gott och blandat speciellt vad gäller open end band. Snart har de alla gått åt tyvärr. Detta är gris antar jag.Får man fråga var det bandet kommer från?
Tackar en råskön dinka!Fantastisk klocka @BoEtt !!! Är det 40-tal?
Man känner ju sig som rena barnrumpan i detta sällskapet med en 70-talare.Kronografdag idag
![]()
Den har ju förvisso attribut som uppväger sin ringa ålder, men nog är det så att ju äldre desto bättre(iaf så länge det äldre har runda knappar och skruvad boett![]()
Man känner ju sig som rena barnrumpan i detta sällskapet med en 70-talare.
Aj fan, då får jag avstyra mitt nyinköp som som varande ett totalt misslyckande.Den har ju förvisso attribut som uppväger sin ringa ålder, men nog är det så att ju äldre desto bättre(iaf så länge det äldre har runda knappar och skruvad boett)
Haha, ojdåAj fan, då får jag avstyra mitt nyinköp som som varande ett totalt misslyckande.![]()