Husse
Pandion
Stort grattis på födelsedagen!Idag fyller jag 50 år så det är självklart vilken klocka jag skall bära - Siduna Commander
Men det beror mer på baksidan än framsidan.
Själv har jag 2år kvar innan jag är vuxen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Stort grattis på födelsedagen!Idag fyller jag 50 år så det är självklart vilken klocka jag skall bära - Siduna Commander
Fantastisk!Söndagsdinkan
Grattis!Idag fyller jag 50 år så det är självklart vilken klocka jag skall bära - Siduna Commander
Stilig!Testar morfars finklocka idag.
Morfar var uppenbarligen inte de stora märkena man. Har hitta 5 klockor efter honom. 2st Beleta, en Flora, och Stanley samt denna: Gezet Plana i 18 karat.
Då får man lov att gratulera på högtidsdagen!Idag fyller jag 50 år så det är självklart vilken klocka jag skall bära - Siduna Commander
Stort grattis till en mycket fin klocka och arv! Vårda den ömt!Fick ärva denna idag
Den tillhörde min farmors farfar som fick den i konfirmationspresent 1905. Fullt fungerande och allt
Grattis till att bli gubbe och en fin klocka!Idag fyller jag 50 år så det är självklart vilken klocka jag skall bära - Siduna Commander
Tysk stavning. Min gamla Anker för övrigt...Ingen Quartz utan en Quarz...
Aha se där...Tysk stavning. Min gamla Anker för övrigt...
Ser ut som ett trevligt ex. Kul med enradigt!Kvartsmåndag
Tack! Riktigt trevlig -78:a. Nyservad och polerad.Ser ut som ett trevligt ex. Kul med enradigt!