Aquastaren
Silver
Mmm men nu är det slut på det. Hon har hittat hem ;-)Min gamla ju! Undrar hur många forumägare där är på den, tror bestämt jag var först.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Mmm men nu är det slut på det. Hon har hittat hem ;-)Min gamla ju! Undrar hur många forumägare där är på den, tror bestämt jag var först.
Vackert! Vilket är ditt instrument? Blås?Samma här!
Trumpet. Sitter på jobbet och repar nu, och fick en del undrande blickar när jag började plåta min handled....!Vackert! Vilket är ditt instrument? Blås?
De accepterar ditt beteende pm ett tag!Trumpet. Sitter på jobbet och repar nu, och fick en del undrande blickar när jag började plåta min handled....!
Folk har så svårt att förstå...Trumpet. Sitter på jobbet och repar nu, och fick en del undrande blickar när jag började plåta min handled....!
Precis! Ingen förståelse alls!Folk har så svårt att förstå...
Har man en DW eller ingen klocka alls på armen, så förstår jag att dom tittar!Folk har så svårt att förstå...
Nu är det väl ingen hobby vi har... är inte horologi en diagnos/sjukdom!?! Och jag vägrar inse att det är jag som är udda!Har man en DW eller ingen klocka alls på armen, så förstår jag att dom tittar!
Vi har ju med oss hobbyn överallt!
Jag nördade innan ordet fanns!Nu är det väl ingen hobby vi har... är inte horologi en diagnos/sjukdom!?! Och jag vägrar inse att det är jag som är udda!