Eller 6202Måste nog jaga en till
Får väl sälja heuern.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Eller 6202Måste nog jaga en till
Får väl sälja heuern.
Så kanske det får bliEller 6202![]()
Hojta om det blir så, finns ett visst sug.Så kanske det får bli![]()
Att den är ifrån 1955 är svårt att tro... Superfin men så är jag svag för den designen. Röd sekundvisare på det så...Gårdagens nyförvärv! Universal Genève från 1955! Knivskarp boett och den har bara tappat två sekunder på ca 14 timmar! Måste bara göra nåt åt visarna.
Tycker den gör sig bra på perlon!
![]()
Den är ju i klart finare skick än min far som är från samma år!Att den är ifrån 1955 är svårt att tro... Superfin men så är jag svag för den designen. Röd sekundvisare på det så...
Grymt cool den där. Grattis!Nytt i lådan och vad passar bättre än att gå över till tudortisdag,
Tudor 7929 från 1957. 35mm och mums med våffeltavla och open 6 roulettedatum!
![]()
Tack! Väldigt nöjd med första intrycken!Grymt cool den där. Grattis!
Apropå sakna. Saknar min Tudor lollipop med den fantastiska vikta länken. Snyft ! Men kul att se din dyka upp i bland.Tudortisdag
![]()
JAg har en 78500 orginallänk men den vikta hade varit mummaApropå sakna. Saknar min Tudor lollipop med den fantastiska vikta länken. Snyft ! Men kul att se din dyka upp i bland.