• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Dagens vintageur.

theargonaut

Patek
Pledge Member
2-Faktor
Budgetcoke :)

20140723_163701.jpg
 

Aurum

Harsh but fair
2-Faktor
Blev mässa idag, och en vintage Tissot 3-registerskronograf fick följa med hem, helkär! Såvitt jag kan tyda är det ett Lemania CH27 C12 verk i den, verkar vara nära besläktat med kalibern i Speedy moonwatch?
Djävlar! Blir inte mycket bättre, världsklass! Klart avundsjuk och ser fram emot fler bilder framöver. Vad mäter den?
 
Grattis den var riktigt fin, känner mig lite delaktig i att locka dit dig till mässan. :)
Skulle åkt dit ändå, fast framförallt till den som började idag. Den brukar vara best då Beso brukar vara där, men icke i år! Såg honom men han sålde inte! Du/Ni lockade däremot till den andra mässan, som jag brukar vara lite skeptisk till då det brukar vara mest "krimskrams", men som i år var överlägsen den andra! Tackar och bugar!

Den var i samma monter som Airkingen, explorern m.fl. som Af Sjodahl lade upp bilder på, om jag tolkat det rätt.

Velade så pass att han skulle dra hem, fick hans nummer och sen ringde jag och vi gjorde upp hemma hos honom! :p
 

Onelund

Rolex
Inte så mycket mygg här vid havet, mest nattfjärilar som vill in i det tända huset när man vädrar ut inför natten.


aha finns rullgardiner med inbyggt nät istället för gardin :) jag har det också, korsdrag hela dagarna.

bor ju mitt i skogen så jag drabbas av det mesta i flygfäsväg. sry för OT :bag:
 
Topp