Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ska snart haka på Tissot-tåget!Ok, jag är på!
![]()
Stilig sak den där!Ok, jag är på!
![]()
Underbar! Har du fler bilder på länken?Farfars härjade Ranchero/Seamaster idag.![]()
Tack, det satt en flexlänk på som jag bytt mot en 1039 länk.Underbar! Har du fler bilder på länken?
Ska snart haka på Tissot-tåget!
Har nåt spännande på ingång!
Fö en väldigt vacker tavla på Visodaten!
Tack! Men som vanligt, urtavlans kvalitéer är svåra att fånga på bild, den är ännu finare i verkligheten.Stilig sak den där!
Hjälp, den verkar ha varit rejält skadad!Tack! Men som vanligt, urtavlans kvalitéer är svåra att fånga på bild, den är ännu finare i verkligheten.
Relativt nyhemkommen ifrån helrenovering och fullservice. Svetsat svåra skador i boetten, nytt glas och krona
Klockan kostade väldigt lite. Jag såg urtavlan och kollade verket, det brukar vara bra kvalité på de där gamla bruksklockorna. Roligt att satsa på den!Hjälp, den verkar ha varit rejält skadad!
Fantastiskt att du har bidragit till att göra en klocka av den igen!![]()
Kutar ju mycket på Erikshjälpen och andra liknande butiker, vänder och vrider på allt!Klockan kostade väldigt lite. Jag såg urtavlan och kollade verket, det brukar vara bra kvalité på de där gamla bruksklockorna. Roligt att satsa på den!
Inte kul när man måste återge musik man inte älskar, visserligen ett jobb, men...Dödligt uttråkad på jobbet....![]()
Boettöppnare har jag men här klickade jag hem den ifrån nätet med bra bildunderlag. Ev, rost i verk är bra att kolla på. Rejält avnötta, frätna bandhorn brukar också vara sådana enkla saker jag först kollar.Kutar ju mycket på Erikshjälpen och andra liknande butiker, vänder och vrider på allt!
Händer att man gör galet bra fynd!
Men att kolla tavla och visare är väl enkelt. Har du med en boettöppnare?
Isf vad ska man titta på?
Vilket bra forum vi har!
Småhålat NOS corfam. De manuella Autaviorna är ganska mycket tunnare än de automatiska så jag tycker de sitter bättre på handleden.Den sitter så jäkla fint på den där typen av band!