Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bra! Stäng av den jäveln tills han är torr bakom öronenFör dig har jag lagt en gräns på 23 år. Välkommen att posta igen 2020.
Väl mött då!
Fin!Äntligen tillbaka från sitt spabesök.
![]()
För dig har jag lagt en gräns på 23 år. Välkommen att posta igen 2020.
Väl mött då!
Bra! Stäng av den jäveln tills han är torr bakom öronen
@virrooo du får gärna hänga här i vintage men vill du posta i vintage får du väl se till äga vintage. Flippa den där Brommaklockan och köp nåt mögligt!
Du kan starta tråden Dagens vintagelänk och hänga i den tråden med din gamla länk. @Calle med C kommer kanske posta lite bilder på sin flexlänkssamling.Era rövar!kommer inte sluta posta här förens jag är bannad på riktigt! Bandet på klockan är ju från 70-talet, så jag har ändå 5 av 10 rätt!
Jag kan dänga in en bild på min GF länk, köpt för 40 spänn på loppis!Du kan starta tråden Dagens vintagelänk och hänga i den tråden med din gamla länk. @Calle med C kommer kanske posta lite bilder på sin flexlänkssamling.
Precis vad jag jagar just nu. AvisTack.
En 145.022-69 från 1971.
Du kan starta tråden Dagens vintagelänk och hänga i den tråden med din gamla länk. @Calle med C kommer kanske posta lite bilder på sin flexlänkssamling.
Väldig fin men knappast vintage.Tokigt glad i denna. Ha en fin kväll vintagelövers!
![]()
Inte?Knappast vintage den här.
Jojo, men Abercrombie & Fitch har en anrik och lång historia. Kika här, exempelvisAmerikanskt klädmärkets klocka.
Om den är äkta äldre så tar jag tillbaka mitt påstående.Jojo, men Abercrombie & Fitch har en anrik och lång historia. Kika här, exempelvis
https://blog.crownandcaliber.com/a-hands-on-look-at-jeff-steins-abercrombie-fitch-watch-collection/
Du tänker att den kan vara ombrandad på senare dagar?Om den är äkta äldre så tar jag tillbaka mitt påstående.
Va? Nej nu är du ute och cyklar.Om den är äkta äldre så tar jag tillbaka mitt påstående.
Äkta sådan inbringar minst 30K $
Heheh verket är definitivt vintage iaf!Du tänker att den kan vara ombrandad på senare dagar?
Gediget arbete i sådana fall med tanke på det signerade verket (Angelus 210).
![]()
Hehe, ja. Ska få sig en service så småningom.Heheh verket är definitivt vintage iaf!Läckert!