nickebult
Basic
Hon är en tvåårig Golden Retreiver tik. Vi har dock en till, en gubbe på 13 år som är skruttigare än IWCn(bakom henne på bild. + Kattis snart fyra.. )
![]()
Har dom placerat sig i rangordning?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hon är en tvåårig Golden Retreiver tik. Vi har dock en till, en gubbe på 13 år som är skruttigare än IWCn(bakom henne på bild. + Kattis snart fyra.. )
![]()
Universum ska det vara, jorden är förlorad för länge sedan!Har dom placerat sig i rangordning?Fint led av djur, även om jag föredrar hundar då katter oftast smider hemska planer om att ta över planeten eller liknande.
Universum ska det vara, jorden är förlorad för länge sedan!![]()
Grym stronk! Vad är det för nån?Med lite regn i luften är det trevligt med nytryckt dykare på armen. Sen måste den ju få provbada lite oxå.
![]()
Grym stronk! Vad är det för nån?
Stronk = band, men vintage tropic då, med curved ends?Stronk?
Det är iaf en Candino automatic i Brevet 503.305 "Monnin" Boett på ett 20mm vintage tropicband.
Ja, den lyste nog bra i slutet av 50-talet. Nu ca 60 år senare lyser den ett par sekunder om jag laddar den under ett lysrör en stund.Snygg ändå. Ser ut att iaf kunna ha varit rejält lume i index...![]()
Det slog mig just. Det är inte ditt husdjur på din avatar, det är numera du...
Sorry för offtopic.
Stronk = band, men vintage tropic då, med curved ends?
Grymt bra! Håller du ut hela veckan? Jag har redan bestämt klockor för fredag till söndag!
Tack du! Hänger på till söndag, ska nog hitta sportisar så det räckerGrymt bra! Håller du ut hela veckan? Jag har redan bestämt klockor för fredag till söndag!![]()
Kul, har du hittat en sån!Gomorron
![]()
Fin!Tissot-torsdag ya’ll
![]()
Benknäckardinka, stenhård!Pissväder ute men vad gör det när man har den råaste klockan i stan
Lemania 15 cht på Phoenix
![]()
![]()