Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kul att den kom framJag och Ploppen önskar alla en fin helg
![]()
Den som väntar på något gott...Kul att den kom framHåll-käften-klocka!
Riktigt jävla bra!!!Hittade precis länken i en flyttlåda (var rädd att den hade försvunnit i och med en lägenhetsflytt), känns därför rimligt med ett klockbyteTrevlig helg!
![]()
Thx mate!Riktigt jävla bra!!!
Riktigt fet på länk!Hittade precis länken i en flyttlåda (var rädd att den hade försvunnit i och med en lägenhetsflytt), känns därför rimligt med ett klockbyteTrevlig helg!
![]()
Tack! Den är grym. Känns typ flytande på handleden.Riktigt fet på länk!
Wow! Berätta mer!Fredagsdinkan
![]()
19 mm swinglugs och vad jag tror är ett 30-tals verk liknande som sitter i många Birka. Tidshållning och design är helkulWow! Berätta mer!
Åh, den såg lite speciell ut, cool. Vad vet du om den, utöver att det är en fredagsdinka?Fredagsdinkan
![]()
Kan tänka mig att detta är originalet utan att veta? Kul klocka helt klart! Bra köp.19 mm swinglugs och vad jag tror är ett 30-tals verk liknande som sitter i många Birka. Tidshållning och design är helkul![]()
Svincool! Vart hittade du den om man får fråga?19 mm swinglugs och vad jag tror är ett 30-tals verk liknande som sitter i många Birka. Tidshållning och design är helkul![]()
Trolig förebild! Riktigt skoj. Tack!Kan tänka mig att detta är originalet utan att veta? Kul klocka helt klart! Bra köp.
![]()
Åh, den såg lite speciell ut, cool. Vad vet du om den, utöver att det är en fredagsdinka?
Edit... Det kom ju lite mer info medan jag skrev, ....långsamt
Flög in via en KS-klockbroder som håller låg profil. Han dammsuger brett vilket jag är tacksam förSvincool! Vart hittade du den om man får fråga?
Inte alla som har en konsult och personal shopper på klockor! Lyx!Flög in via en KS-klockbroder som håller låg profil. Han dammsuger brett vilket jag är tacksam för![]()
Den är så jäkla cool!Jag och Ploppen önskar alla en fin helg
![]()