Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Börjar jag bli tjatig?
Omegan, any day!Guld eller silver, Tudor eller Omega,välskött eller härjad, vilken är ditt val?
![]()
Omega från -56, Tudor från -66...
Guld eller silver, Tudor eller Omega,välskött eller härjad, vilken är ditt val?
![]()
Stämmer in! Den Seamstern ser fantastisk ut. Vilken boett!Omegan, any day!
Omegan, any day!
De är varken jätteovanliga, svåra eller dyra. Hur nån kan köpa en ”pilotklocka” är en gåta när det finns riktiga WW2 pilotklockor, issued, använda, som den här... jag tänker lite på Woody Guthries gitarr liksom...Å fan...![]()
Fin! Här kommer en kompis!Guld eller silver, Tudor eller Omega,välskött eller härjad, vilken är ditt val?
![]()
Din ser ju dessutom ha rätt krona. Min framstår som kusinen från landet...Fin! Här kommer en kompis!
![]()
Bytte den igår kvällDin ser ju dessutom ha rätt krona. Min framstår som kusinen från landet...
Trevlig kväll
Härliga lugsCertinatemats femte dag. Och än så länge varannan svart...
![]()
Tack! Ett av mina billigaste köp, sett till kvalitet per kronaHärliga lugsFin i övrigt också
![]()
KPK - vuxenlivet APK (alkohol per krona)Tack! Ett av mina billigaste köp, sett till kvalitet per krona![]()
Min hälsar!En Atlantic världsmästare i superskick .![]()
Här snackar vi hög läsbarhet!Svidar om till middan med Elgin A11 USAF 1943, instrumentkänsla minst sagt...
![]()
-Ser ut som en barnklocka, sa hustrun...(Möjl. avskräcker storleken, den klockar (!) in på 30mm å 37.5 lug-lug, men det var ju den storleken som situationen krävde helt enkelt)
![]()