Psykel
Pandion
Det är väl bara att gå lös med Dremel på den?Tackar
Är faktiskt en Longineslänk, så jag får smyga med det snygga claspet..
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det är väl bara att gå lös med Dremel på den?Tackar
Är faktiskt en Longineslänk, så jag får smyga med det snygga claspet..
![]()
Haha, nää aldrigDet är väl bara att gå lös med Dremel på den?![]()
Det är därför det heter ”Inte City tåg”Tänk om SJ höll tiden lika bra som min City.
![]()
Grymt! Har jag frågat om den tidigare, eller blev jag taggad av nån annan anledning?
Jo, du frågade tidigare men det blev aldrig av att mäta den då. 33mm i boetten, btw.Grymt! Har jag frågat om den tidigare, eller blev jag taggad av nån annan anledning?![]()
Se där!Jo, du frågade tidigare men det blev aldrig av att mäta den då. 33mm i boetten, btw.
Gruen är rätt underskattade. Skulle gärna ha en Powerglide med dom feta arrowvisarna!Läcker! Är det hela klockan eller bara urverket som är veri-thin?
Skulle säga Gruen är kraftigt underskattade!Se där!
Gruen är rätt underskattade. Skulle gärna ha en Powerglide med dom feta arrowvisarna!
Trevlig pjäsFortsätter Certina temat.
![]()
Grymt fin! Den som gick på tradera häromdan?![]()
Ny liten sak!
Den gillade jag oxå!![]()
Ny liten sak!
Densamma!Grymt fin! Den som gick på tradera häromdan?
Tumme upp!Fortsätter Certina temat.
![]()