Man har ju varit medlem ett tag..Välkommen in i Certinagänget!
Så jäkla fin, den där DS:n!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Man har ju varit medlem ett tag..Välkommen in i Certinagänget!
Så jäkla fin, den där DS:n!
Jomenvisst...!Man har ju varit medlem ett tag..Tack!
![]()
Jag tänkte nog att jag gjort mig förtjänt av en öl när jag är klar, öl och motorer är aldrig en bra kombo.
Jag letar egentligen också länk till min, jag tycker denna är lite för kraftig, det är en länk som vanligtvis sitter på en Seiko 80tals dykare. Jag vet ju att det finns fler citys på forumet så det vore intressant att höra hur andra löst det.
Ah, ”länkmannen”@Tampa_blord hur löste "jag" det?
@Tampa_blord hur löste "jag" det?
Tack för att du svarade, kan definitivt tänka mig en länk enligt ovan, vet du var den köptes?![]()
![]()
![]()
![]()
Haha! Du skickade ju klockan till en stackare (hey, that’s me!) som hade en NoName 20mm oysterlänk, ett set med filar och lite för mkt fritid
Allt går att lösa. Hade en länk liggandes med bockade ändstycken. Var lite pil för att få det att lira men resultat blev helt ok
Sitter bra den där länken!![]()
![]()
![]()
![]()
Haha! Du skickade ju klockan till en stackare (hey, that’s me!) som hade en NoName 20mm oysterlänk, ett set med filar och lite för mkt fritid
Allt går att lösa. Hade en länk liggandes med bockade ändstycken. Var lite pil för att få det att lira men resultat blev helt ok
Tack för att du svarade, kan definitivt tänka mig en länk enligt ovan, vet du var den köptes?
Den var läcker
Helt sjuk tavla på den där!Länk igen.
![]()
Ja den är ganska braLänk igen.
![]()
Otroligt fin!Länk igen.
![]()