Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Men, ...du gillade ju inte integrerade länkar. Har du gjort ett undantag eller har du ändrat dig? Ångrar du dig igen så kan du ju höra av dig.
De växer på mig - var bara tvungen att hitta rätt sorts integrerade länkar. Du får kölapp 1Men, ...du gillade ju inte integrerade länkar. Har du gjort ett undantag eller har du ändrat dig? Ångrar du dig igen så kan du ju höra av dig.
Tack! Du kan få kölapp 2Grattis, ball!
Men vafan @NiklasArvid ! Den där ville ju jag ha!
Där har du det gött... Härliga bilder!!
Japp, riktigt gött! Längst fram i ribbåten! J_vlar vad fort det går! Dessutom lite bad på det. Naturligtvis med klockan på, även vintage får bada, den är ju trots allt provtryckt och redo.Där har du det gött... Härliga bilder!!
Bjuder på en lite bättre bild i solljuset också!Äntligen hemkommen efter service
Låter härligt, men jag hade struntat i badet! Vet vad fiskarna gör i vattnetJapp, riktigt gött! Längst fram i ribbåten! J_vlar vad fort det går! Dessutom lite bad på det. Naturligtvis med klockan på, även vintage får bada, den är ju trots allt provtryckt och redo.
Badade mest för klockans skull! Är den provtryckt så måste den bada, så är det bara!Låter härligt, men jag hade struntat i badet! Vet vad fiskarna gör i vattnet