Tror vi kör samma juveldekorerade Cattin pin pallet idag om än med viss variation, se ovan. Mer SuperDatomatic åt folket!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tror vi kör samma juveldekorerade Cattin pin pallet idag om än med viss variation, se ovan. Mer SuperDatomatic åt folket!
Flott!Tror vi kör samma juveldekorerade Cattin pin pallet idag om än med viss variation, se ovan. Mer SuperDatomatic åt folket!
Ett riktigt toppex. Men OWG..?![]()
Ok, jag kan ev vara förbi punkten där man kan bli OWG på riktigt... Men säg den här och två-tre till då (varav en mk1 oysterquartz kanskeGrym klocka! OWG you say? Hör av dig om du inte behöver din flightmaster mer![]()
TWG?![]()
Skulle nog kunna bli OWG med den här. Bortsett g-shock till träning har den fått precis all handledstid senaste veckorna, allt annat är för tillfället helt utkonkurrerat.
G-shocks räknas ju inte som klockor utan går som plast/elektronik/förbrukningsartiklar
Den där är riktigt nice... Då är det nog dags för @Stroboman att slänga upp sitt nyförvärv.
Ja, men jag använder den sällan och det är inte quick set...Den där är riktigt nice... Då är det nog dags för @Stroboman att slänga upp sitt nyförvärv.Funkar datumskivan på din?
Keep on![]()
Skulle nog kunna bli OWG med den här. Bortsett g-shock till träning har den fått precis all handledstid senaste veckorna, allt annat är för tillfället helt utkonkurrerat.
Fantastisk klocka med ett väldigt vackert plexi!
Självklart!Den där är riktigt nice... Då är det nog dags för @Stroboman att slänga upp sitt nyförvärv.Funkar datumskivan på din?
Det låter rimligare...men, men... själv har jag gett upp. Tröstar mig med att det mesta verkar ha bättre värdeprogression än bankräntan.Ok, jag kan ev vara förbi punkten där man kan bli OWG på riktigt... Men säg den här och två-tre till då (varav en mk1 oysterquartz kanske)
Är det verkligen en UG polerouter, eller en lookalike? Vad är det för verk i den?
Lookalike, med ett FHF 73-4N.Är det verkligen en UG polerouter, eller en lookalike? Vad är det för verk i den?
Ok, kul klockaLookalike, med ett FHF 73-4N.![]()
Svårt att missa tillverkaren där!De fina Saab-klockorna igår fick mig att tänka på GM kollegan Opel.
Så det blev en av mina Opel märkta klockor idag.
![]()