AM/PM-indikator vid 12, minutskiva (ingen sekundvisning). Timmarna markeras i nedre raden. Svinkul men inte helt lätt att avläsaCool! Hur funkar den?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
AM/PM-indikator vid 12, minutskiva (ingen sekundvisning). Timmarna markeras i nedre raden. Svinkul men inte helt lätt att avläsaCool! Hur funkar den?
Kusinen från Mälardalen hälsar!Suverän badplats i Småland utanför Sävsjö
![]()
Wow! Vad är det där för en cool Heuer?Lunchlån för att minimera risken för långlunch i värmen.. (ber på förhand om ursäkt för eventuellt anstöt pga natot)
![]()
![]()
Exakt min känsla när kollegan kom förbi med den idag! Riktig sköning! Googlade lite snabbt och verkar finnas olika varianter. Känns som nåt utformat för matchdomare eller nåt. Jag har aldrig sett nån tidigare. Fyndad på loppis i ett parti för 200 spänn.. Hoppet lever!Wow! Vad är det där för en cool Heuer?
Nice . Den matchar kaklet fint![]()
Tack @rogart-63 ! Trånat länge så nu var det dags! Var ett par år sedan jag sålde min oragea Gruen i samma boett. Denna är koolare.
SnyggtKusinen från Mälardalen hälsar!
![]()
Ah, en gammal bekant...Första gången en kör dressare på 1 år (pappaledig). Med en öl och lyssnandes på eliten bland mytomaner.![]()