Verkligen magisk!![]()
Magisk sak
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Verkligen magisk!![]()
Magisk sak
Borstat, redan på måndagen... hur ska denna vecka sluta?Borstat
![]()
Det gick fort! Bra fångatPrecis hämtad på posten
NOS (eller inte längre då kanske?) Fransk Maty med Monnin boett och 24h märkning på tavlan, happy boy!
Tack @Seikosthlm för tipset
![]()
Tack, och nu på tropicsport som sig börDet gick fort! Bra fångat
Monnin och Tropic gifter sig väldigt fint!Tack, och nu på tropicsport som sig bör
![]()
Ser lite rund ut? Min är vass men den är kanske borstad någonstans så behöver ju inte betyda nånting.Precis hämtad på posten
NOS (eller inte längre då kanske?) Fransk Maty med Monnin boett och 24h märkning på tavlan, happy boy!
Tack @Seikosthlm för tipset
![]()
Helpolerad så det är nog lite synvilla, den är bra i formenSer lite rund ut? Min är vass men den är kanske borstad någonstans så behöver ju inte betyda nånting.
Det är ett vinnande koncept!Monnin och Tropic gifter sig väldigt fint!
Ser helblank ut? Tyvärr ingen bra bild på min här, får ta bättre bild nästa gång jag hittar den.Helpolerad så det är nog lite synvilla, den är bra i formen![]()
Ser bra ut, svårt att få med konturerna på min då det mest bara blänkerSer helblank ut? Tyvärr ingen bra bild på min här, får ta bättre bild nästa gång jag hittar den.
![]()
Sitter perfekt på din handled!
Kul att se nästan tvilling med så kort mellanrum (se ovan) och kul att se på länk. Vad har du för ref och är länken original?Seiko i dag.
![]()
Kul att se nästan tvilling med så kort mellanrum (se ovan) och kul att se på länk. Vad har du för ref och är länken original?
Vad kul! Tack för info, alltid roligt med ny kunskapHej, det är en 6619-8120 från augusti 66, och ja, länken är original Seiko Koi-länk.
![]()
Grymt fin!Flyback-chrono idag
![]()
+1 på den!