Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fin dinka!men vad är det för hoj bakom
DKW 125:aFin dinka!men vad är det för hoj bakom?
Ja det är kul med gammla hojar!DKW 125:a
Läcker och orginell monoP. Kul !!Ja blått är ju flott sägs de !
![]()
Den är inte min, själv har jag en Rex Fleetmaster och en Yamaha TR1.Ja det är kul med gammla hojar!![]()
Fina hojar!jag är för tillfället hojlös men har haft ett stim olika,Yamaha as1,Honda 900 bol'dor,transalp,Suzuki Gsxr750 86'a,Suzuki Gr650,Maico 440 cross,och ett antal tillDen är inte min, själv har jag en Rex Fleetmaster och en Yamaha TR1.
Snyggt!Priceless
![]()
Tusen tack, ja jag undrar varför det inte dräller av dem som med Atlantics dressare, med tanke på hur jävla bra den faktiskt ärSnyggt!
Gillar den, passar jättebra på mesh. Grym och vacker i samma boett!
Verkar vara så att antingen har produktionen riktats till olika länder eller så har dom pumpat ut mängder av dressare och varit mer sparsamma med andra modeller.Tusen tack, ja jag undrar varför det inte dräller av dem som med Atlantics dressare, med tanke på hur jävla bra den faktiskt är![]()
Atlantic är ju faktiskt ett ganska kul märke, ja den där siten vore intressantVerkar vara så att antingen har produktionen riktats till olika länder eller så har dom pumpat ut mängder av dressare och varit mer sparsamma med andra modeller.
Verkar lite samma med min Plaza, visserligen nyare än din diver och min dressare.
Googla på modellen och 9 av tio bilder är på MIN klocka!?
Finns nån polsk site som är full av ovanliga Atlantic-klockor.
Ska se om jag hittar den!
Min polska är lite risig...
Förbannat avis på din dykare!![]()
Tackar, din är redigt fin!Snygg !
Riktigt lik min 852
Tackar , får se hur länge till jag tycker den är roligLäcker och orginell monoP. Kul !!
Det var inte den här länken jag tänktenpå från början...Atlantic är ju faktiskt ett ganska kul märke, ja den där siten vore intressant![]()
Haha kul att du testade! Nya "enkla ur på länk"klockanTissot Visodate
![]()