Nu tittade du nog lite slarvigt på dagens.Igen? Är det inte tredje dagen i rad nu???![]()
Jag gillar nämligen IWC. Och jag har en specifik uppfattning om hur de skall framträda och matchas - tyskt och stramt, ingenjörsklockor. Här några av mina IWC.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nu tittade du nog lite slarvigt på dagens.Igen? Är det inte tredje dagen i rad nu???![]()
Det är nästan så att man tror att du satt och väntade på den kommentarenNu tittade du nog lite slarvigt på dagens.
![]()
Jag gillar nämligen IWC. Och jag har en specifik uppfattning om hur de skall framträda och matchas - tyskt och stramt, ingenjörsklockor. Här några av mina IWC.
Nej, jag hade ingen tanke på att man kunde ta miste på min YC och denna manuella med cal 89 och originallänk. Jag hade mer förstått om det var någon av de andra på svart läder. Jag hade precis tagit fram klockorna för att ta ett gruppfoto till IWC trådenDet är nästan så att man tror att du satt och väntade på den kommentaren![]()
Riktigt fint skick på den där Dirty Dozen. Speciellt med tanke på att det är ett kromad boett? Den är 36,5mm väl? Från @Seikosthlm ?
Nu tittade du nog lite slarvigt på dagens.
![]()
Det är nästan så att man tror att du satt och väntade på den kommentaren![]()
Shit va bra! GrattisNytt i lådan är kul och ber om ursäkt ifall denna dyker upp både här och där i trådar och eller flöden under dagenTrevlig dag!
![]()
Tack!! Ja är jättenöjdShit va bra! Grattis![]()
What?! Från Danmark?Nytt i lådan är kul och ber om ursäkt ifall denna dyker upp både här och där i trådar och eller flöden under dagenTrevlig dag!
![]()
Yes, från Danmark, den såg roligare ut än jag först trodde.. man skulle ha budat lite mer.. heheWhat?! Från Danmark?
Fint att du kan ha en ny varje dag under en hel arbetsvecka!Nej, jag hade ingen tanke på att man kunde ta miste på min YC och denna manuella med cal 89 och originallänk. Jag hade mer förstått om det var någon av de andra på svart läder. Jag hade precis tagit fram klockorna för att ta ett gruppfoto till IWC tråden![]()
Och jag som trodde att det bara var jag som hade den på bevakning...Yes, från Danmark, den såg roligare ut än jag först trodde.. man skulle ha budat lite mer.. hehe![]()
What?! Från Danmark?
Japp danskfan blev rätt dyr och det verkar ju vara bl.a. erat fel!Yes, från Danmark, den såg roligare ut än jag först trodde.. man skulle ha budat lite mer.. hehe![]()
Skyll inte på mig. Jag låg och lurade och inväntade killer-strike när den länge låg kring 3000kr. Mot slutet stack den dock innan jag hann blanda mig i stridenJapp danskfan blev rätt dyr och det verkar ju vara bl.a. erat fel!![]()
![]()
Ja vi vill ju inte ge bort grejernaJapp danskfan blev rätt dyr och det verkar ju vara bl.a. erat fel!![]()
![]()
Tack! Ja alltså den stack som sagt och de danska kronorna blev många svenska. Men då jag är galen i DS så tänkte jag med hjärta istället för hjärna och det får bli som det blir med den ekonomiska sakenSkyll inte på mig. Jag låg och lurade och inväntade killer-strike när den länge låg kring 3000kr. Mot slutet stack den dock innan jag hann blanda mig i striden
Grattis i vilket fall som. Jag är övertygad om att du i långa loppet inte gjort en dålig investering.
Sååå bra!Nytt i lådan är kul och ber om ursäkt ifall denna dyker upp både här och där i trådar och eller flöden under dagenTrevlig dag!
![]()
men detsamma, otroligt fin!![]()
Städat upp gårdagens auktionsutplock.
Blev rätt bra!
Grymt fin! Nä inte min. Har en Timor och en Vertex.Riktigt fint skick på den där Dirty Dozen. Speciellt med tanke på att det är ett kromad boett? Den är 36,5mm väl? Från @Seikosthlm ?
Posta på, den där är riktigt fin!Nytt i lådan är kul och ber om ursäkt ifall denna dyker upp både här och där i trådar och eller flöden under dagenTrevlig dag!
![]()
Nytt i lådan är kul och ber om ursäkt ifall denna dyker upp både här och där i trådar och eller flöden under dagenTrevlig dag!
![]()
Bra landat båda!!![]()
Städat upp gårdagens auktionsutplock.
Blev rätt bra!