Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Budade på en liknande. Inte riktigt likadan ser jag nu när jag tittar lite noggrannare. Men den är mycket trevlig den där!Nej inte Tradera. Nu har jag missat ngt....![]()
Nice! Ett cal 320!Nyrenoverad snart 70-åring.
![]()
Riktigt fet den där!Eterna super Kontiki denna fantastiska dag.
![]()
Den är för härlig!Barracuda!
![]()
Tackar, ja det är den!Den är för härlig!![]()
Grym!Eterna super Kontiki denna fantastiska dag.
![]()
Den var för fin för att missa, gjorde det misstaget för några år sedan så nu högg jag då den dessutom hade en fin GF-länk
Bra gjort!Den var för fin för att missa, gjorde det misstaget för några år sedan så nu högg jag då den dessutom hade en fin GF-länk
Stämmer väl! Radiumet från visarna som bildat mönstret..Cool patina på tavlan. Måste vara radiumbränd av visarna, eller?
Jäkligt trevlig! För en som är dåligt påläst på polarouter, har du någon info om modellen?
Jäkligt trevlig! För en som är dåligt påläst på polarouter, har du någon info om modellen?
Wow, den storyn gjorde den ju inte direkt mindre intressantTack. Läs nedåt från detta (spridda rykten m. m på sidorna 6,7, etc.):
Edit - byter länk för att du skall slippa läsa en massa annat:
https://omegaforums.net/threads/sas-polarouter-black-dial.66263/page-7#post-881188
En mycket trevlig klocka. Gillar den verkligen//Seiko 6117-8000 Navigator Timer -68![]()
FET boett på den...!!!Perfekt med en klocka som går för snabbt när det är stressigt på jobbet...
![]()
Ajemen, den fetaste av 50-tals Seamaster tror jag!FET boett på den...!!!
Här också. Kör Revue på 28mm, idag igen.![]()
Liten plutt idag.
30 mm Zenith.