Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ha ha...känner igen det där. För 10 år sedan skulle jag inte kommit på tanken att bära bund. Det är väldigt bekvämt men kanske inte så elegant. Men tack i a f...Sällan såld på bund (lite för mycket flashbacks till min ungdoms 70-tals-gubbar med skinnväst ) men det där blev ruggigt bra.
Fantastisk!50-tal och arbetarklass , då kunde det se ut såhär. Atlantic Världsmästarur i 14 k . Klär bra på armen med sina 36mm kronan ej inräknad.
Nå nu får det vara nog! Släpp några av dessa länkar till mej
En klok mans ord:Visodaten är faktiskt nedstoppad i jobbväskan, ifall Orisen börjar kännas allt för stor och ny.
Otroligt läcker!
Tackar , tycker själv den är rätt vassOtroligt läcker!
Stöddig pjäs!
Lite halvstöddig med 14 KStöddig pjäs!
Kanske just därför så blev det till och med faktiskt tre, det låg en Revue-sport kvar i väskan. Sedan råkade jag också ha två armbandsur och två fickur på jobbet.En klok mans ord:
Lämna aldrig hemmet med mindre än två klockor!
Det är svårt att vandra på en knivsegg!Kanske just därför så blev det till och med faktiskt tre, det låg en Revue-sport kvar i väskan. Sedan råkade jag också ha två armbandsur och två fickur på jobbet.
Somliga dagar är det lite kul, andra dagar glider lite över på den sjuka hoarding delen.
Perfa! Nytta med nöje, liksom.Det är svårt att vandra på en knivsegg!
Har beställt ytterligare en insulinpumpsficka, perfekt som klockpouch(?)
Då kan jag ha med mig tre klockor till skogen!
finns det något mer lika perfekt exemplar som denna ?Seamaster 300 fra 1967
Satan va krispig!