Holy diver
Silver
Back on track, sålde min för några år sedan och har verkligen saknat den sedan första dagen ..... men nu har jag en Scubapro igen och det är lugn i själen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snygg! Din Sinn samling imponerar.Nytillskott som precis är uthämtat från Posten Sinn 903 från 79/80 när Helmut Sinn köpte upp maskiner och lager från Breitling. Rätt så ovanlig med det raka, röda datumet.
Mycket trevlig, grattis!Nytillskott som precis är uthämtat från Posten Sinn 903 från 79/80 när Helmut Sinn köpte upp maskiner och lager från Breitling. Rätt så ovanlig med det raka, röda datumet.
Inte lätt när blinget bländar i solen, förmodar det krävs extra solskyddsfaktor.Man blir så enformig när man är på semester. Gäller att härda och stå ut ändå.
Mumma vad snygg!
Riktigt fin dinka!Driverwatch.
The one and only Amida Digitrend.
Cool klocka!!!Trevlig fredag!
Tack! Lite annorlunda, är svag för 70-talets estetikCool klocka!!!
Då är vi två. Kom ut mycket spännande under under det årtiondet.Tack! Lite annorlunda, är svag för 70-talets estetik
Väldigt fin Tärnan, den tar jag gärna över om du tröttnar