Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snyggt! Vad mäter den mellan bandhornen? Nej den har ju inga! Så frågan är vilken bredd på band ska den ha?Idag slipper jag vänta till 10:10 för att posta
![]()
Ska vara 21mm men sitter ett 20mm på nu och med tanke på att bandstiften inte syns tycker jag inte att det stör.Snyggt! Vad mäter den mellan bandhornen? Nej den har ju inga! Så frågan är vilken bredd på band ska den ha?
OK! Har nämligen ett grått Certinaband som hade suttit fint på den. Men det är bara 18mm.Ska vara 21mm men sitter ett 20mm på nu och med tanke på att bandstiften inte syns tycker jag inte att det stör.
Vafalls griller?
Vafalls griller?
Grym Eterna!Vabbar och luftar lite vintage i det lägre prissegmentet, mycket själ och historia för pengarna och det segment som jag trivs bäst med.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jag kan väl också tänka mig att köpa den. Ska vi säga samma som du gav?!Han säljhetsade lite på GTG. Denna ska få åka få lite dammavblåsning och sådär, sen får vi se vad som händer, tycker ju faktiskt mycket om den men jag bär den allt för sällan - förhoppningsvis kan en lättare uppfräschning ändra på det.
Har du lust att 25-30-dubbla det tror jag vi kan göra affär, isåfall - någonstans där jag hade satt reserven vid auktionsförfarande.Jag kan väl också tänka mig att köpa den. Ska vi säga samma som du gav?!![]()
Inköpet fick nytt band. Blev lite bättre !!!,
Köpt idag jeager Club i Guld!![]()
Hmm, dyrt med radium-DS!Har du lust att 25-30-dubbla det tror jag vi kan göra affär, isåfall - någonstans där jag hade satt reserven vid auktionsförfarande.![]()
En Leben?Lite pekardatum idag.
![]()