Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Japp, men det där ser fake ut. Har du bild på insidan av spännet?
Mmm... Är tyvärr fake med stor säkerhet, bl.a. så ses det tydligast på att logon sitter "för långt fram", det ska vara ett litet mellanrum mellan "ACRIER" och "INOX", "låspinnen" ser oftast lite för "klumpig"/bred/tjock ut samt "låser" oftast inte i "Omegasymbolen". Förmodligen sitter det även en modernare springbar med "skuldror" på ditt? Ditt spänne ser rätt likt ut det som är fake längst ner på sidan 12 i denna informativa tråd... https://omegaforums.net/threads/about-omega-buckles.37347/
Förnedrande att du använder något annat än den nya
Förnedrande att du använder något annat än den nya
Ja! Dvs vi byterOmväxling förnöjer !!
Inte bara Delfin utan Helfin!Testar senaste nyservade nytillskottet.
Måste testas om den är värdig att stanna hos mig.
Edox Delfin.
Du har säkert rätt, dock har jag sett flertalet exemplar som påstås vara äkta som varken har mellanrum mellan ”acrier” och ”inox” samt logga som sitter där min sitter!Mmm... Är tyvärr fake med stor säkerhet, bl.a. så ses det tydligast på att logon sitter "för långt fram", det ska vara ett litet mellanrum mellan "ACRIER" och "INOX", "låspinnen" ser oftast lite för "klumpig"/bred/tjock ut samt "låser" oftast inte i "Omegasymbolen". Förmodligen sitter det även en modernare springbar med "skuldror" på ditt? Ditt spänne ser rätt likt ut det som är fake längst ner på sidan 12 i denna informativa tråd... https://omegaforums.net/threads/about-omega-buckles.37347/
Den är falsk. Var fick du spännet ifrån?Du har säkert rätt, dock har jag sett flertalet exemplar som påstås vara äkta som varken har mellanrum mellan ”acrier” och ”inox” samt logga som sitter där min sitter!
Är det en sanning att alla original har mellanrum i texten?
Låsningen bytte jag ut själv mot en noname då originalet var lite smal för att passa på läderbandet jag använder!
Kan ta fler bilder sen
Av en tjomme på blocket så jag är helt med er att den är shady, dock är det flertalet som påstått att sina ex är original som har samma attribut som min.Den är falsk. Var fick du spännet ifrån?
Vad jag kan se är allt fel. Klart det finns folk som äger och säljer falska spänner säger de är äkta.Av en tjomme på blocket så jag är helt med er att den är shady, dock är det flertalet som påstått att sina ex är original som har samma attribut som min.
Är det samma tell som @theargonaut du syftar på?
Har bl.a dessa i 16 mm märkta ACIER INOX. Mellanrummet kan vara minimalt, men "helhetensskillnaden" är ganska tydlig, om man kollar noggrant.Du har säkert rätt, dock har jag sett flertalet exemplar som påstås vara äkta som varken har mellanrum mellan ”acrier” och ”inox” samt logga som sitter där min sitter!
Är det en sanning att alla original har mellanrum i texten?
Låsningen bytte jag ut själv mot en noname då originalet var lite smal för att passa på läderbandet jag använder!
Kan ta fler bilder sen
Svintuff den där!Ultrasonic